Virksomheds oplysninger:
Mosters Skur ApS         
CVR. nr. 35847227
Håndværkerbyen 27, 2670 greve
kundeservice@mostersskur.dk
Tlf.: 27 470 475
Etableret i 2014

Telefonen er åbent man-fredag fra kl. 9-16, torsdag dog til kl. 17.30, lørdag kl. 10-14

Betaling:
Du kan vælge at betale på følgende måder:
- Dankort, Visa, Mastercard, VisaElectron
- Viabill
- Bank overførelse til følgende konto i Danske Bank:
Konto nr.: 3409 0011469213
IBAN kontonr.: DK3030000011469213
Swift adresse/BIC: DABADKKK
(Bank overførelse er ikke omfattet af indsigelses ordningen)

Der kommer ikke noget betalingsgebyr på, når du handler her i Moster’s skur
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Levering og Priser:
GLS Pakke Shop Kr. 39,- / GRATIS fragt v/ køb over kr. 400,-
Levering til Erhvervsadresse Kr. 49,- / GRATIS fragt v/ køb over kr. 400,-
Levering til Privatadresse Kr. 59,- / v/ køb over kr. 400,- koster fragten KUN kr. 25,-

VIGTIGT: Vælger du levering til en Erhvervs- eller Privatadresse, skal du være opmærksom på, at chaufføren skal kunne aflevere pakken imellem kl. 8-16, hvis dette ikke er muligt, vil den automatisk blive leveret i den nærmeste pakkeshop (skriv gerne hvis pakken må stilles fx. i carporten mv.).

Leveringstiden er 1-3 hverdage, Møbler 2-5 hverdage.
Du kan også vælge at afhente i vores Butik i Greve.

Sverige vil leveringen foregå først med GLS og derefter posten, dette koster kr. 125,- inkl. moms. Leveringstid 2-5 hverdage
England vil leveringen foregå først med GLS og derefter posten, dette koster kr. 125,- inkl. moms. Leveringstid 2-5 hverdage
Norge vil leveringen foregå først med GLS og derefter posten, dette koster kr. 225,- (inkl. indfortoldning på kr. 125,-) ex. moms. Alle priser vil blive afregnet uden moms, da du skal betale moms i Norge efter gældende regler. Leveringstid 3-7 hverdage.
Grønland vil leveringen foregå først med GLS og derefter posten, dette koster kr. 225,- Alle priser vil blive afregnet uden moms. Bemærk for at holde leveringsomkostningerne nede, sejles pakkerne op, d.v.s. leveringstiden kan være 13-18 dage

- Sidder du i et andet land end de ovenstående lande, er du meget velkommen til at handle herinde, men send os da gerne en mail eller ring, så vi kan finde en løsning på fragten. 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret):
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at ringe på tlf. 27 470 475 eller sende en mail på kundeservice@mostersskur.dk.           
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
- Ved Køb af større Møbler, 
hvor et fragtselskab er involveret, vil vi fratrække et Returomkostningsgebyr på 15 % af købsbeløbet udover returfragten, som du selv afholder.

Returnering:
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen og pakken skal sendes med levering direkte til Moster's Skur Aps.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Tilbagebetaling vil ske senest 14 dage efter vi har modtaget din meddelelse om returnering. Vi kan dog tilbageholde betalingen indtil vi har dokumentation for at varen er returneret. Vi refunderer beløbet til samme betalingsmiddel som du anvendte i forbindelse med betaling.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes med levering direkte til:
Moster’s skur Aps
Håndværkerbyen 27
2670 Greve
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse, dog kun mod forudgående aftale.

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller kopi af faktura.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret):
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på Moster’s skur.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
-Under kategorien "Antik og Loppefund" er der tale "brugte varer", derfor må det forventes, at holdbarheden kan være en anden i fht reklamationsretten.
-Er der tale om en fragtskade, har vi brug for følgende til videre dokumentation overfor GLS: Billede af kassen udenpå, billede af varene pakket i original modtagelses emballage, samt billede af selve den/de beskadigede vare/varer og pakkenr. som du finder på Pakkelabelen. Dette SKAL gøres umiddelbart få dage efter modtagelse af pakken.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

-Ved fragtskader, dog indenfor få dage efter, at du har modtaget/afhentet din pakke.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Moster’s skur Aps
Håndværkerbyen 27
2670 Greve

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Moster’s skur Aps og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte ved Moster’s skur Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på mostersskur.dk er direktør Jannie Lind.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til mostersskur.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos Moster’s skur Aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Moster’s skur Aps via e-mail kundeservice@mostersskur.dk

Klageadgang:
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Moster’s skur – Jannie Lind, kundeservice@mostersskur.dk eller tlf.: 27 470 475.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til feks Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.
Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.